سوالات متداول

  • چطور میتوانم سفارش را پیگیری کنم ؟
    میتوانید با مشاهده صفحه پیگیری سفارش و وارد کردن اطلاعات مورد نظر از وضعیت سفارش خود با خبر شوید.همچنین در صورت وقوع هرگونه مشکل میتوانید از بخش ارتباط با ما با تیم توریست شاپ در ارتباط باشید.
  • اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟
    آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، از طریق صفحه تماس با ما، یا با تماس تلفنی به تیم پشتیبانی توریست شاپ اطلاع داده شود.
  • در صورتی که کالا در حمل و نقل آسیب ببیند، تا چه زمانی مهلت برگشت کالا را دارم؟
    آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، از طریق صفحه تماس با ما، یا از طریق واتساپ به تیم پشتیبانی اطلاع داده شود . و مرجوع کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که محصول در کارتن و جعبه اصلی خود بازگردانده شود.
  • در صورتی که کالا ایراد ظاهری داشته باشد، تا چه زمانی مهلت برگشت کالا را دارم؟
    شما میتوانید آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی را حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، از طریق صفحه تماس با ما، یا با تماس تلفنی به ما اطلاع داده دهید.
بازخوردها