سوالات متداول
- چطور میتوانم سفارش را پیگیری کنم ؟
میتوانید با مشاهده صفحه پیگیری سفارش و وارد کردن اطلاعات مورد نظر از وضعیت سفارش خود با خبر شوید.همچنین در صورت وقوع هرگونه مشکل میتوانید از بخش ارتباط با ما با تیم توریست شاپ در ارتباط باشید. - اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟
آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، از طریق صفحه تماس با ما، یا با تماس تلفنی به تیم پشتیبانی توریست شاپ اطلاع داده شود. - در صورتی که کالا در حمل و نقل آسیب ببیند، تا چه زمانی مهلت برگشت کالا را دارم؟
آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، از طریق صفحه تماس با ما، یا از طریق واتساپ به تیم پشتیبانی اطلاع داده شود . و مرجوع کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که محصول در کارتن و جعبه اصلی خود بازگردانده شود. - در صورتی که کالا ایراد ظاهری داشته باشد، تا چه زمانی مهلت برگشت کالا را دارم؟
شما میتوانید آسیب یا ایراد فیزیکی را حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، از طریق صفحه تماس با ما، یا با تماس تلفنی به ما اطلاع داده دهید.
بازخوردها